DIGITAL OUT-OF-HOME

Traditionele Out-Of-Home markt digitaliseert in rap tempo

Het zijn momenteel interessante tijden binnen het Out-of-Home (OOH) landschap. Veel analoge objecten worden momenteel vervangen voor digitaal en er komen steeds meer volledig digitale mediapartijen. In Nederland steeg het marktaandeel van 5% in 2016 naar meer dan 30% van de totale bruto mediabestedingen. In het Verenigd Koninkrijk is het digitale aandeel (DOOH) inmiddels 50% van het OOH budget. Het biedt hen de mogelijkheden om een, voorheen traditioneel medium, datagedreven in te zetten. Het tonen van campagnes kan dynamisch  worden afgestemd op data zoals; weer, verkeer, nieuws of evenementen.

Val op met onze DOOH oplossingen

Daar waar Outdoor media in de basis een massa bereikt bieden de digitale mogelijkheden van DOOH de mogelijkheid om de campagne beter af te stemmen op doelgroep, omstandigheden en timing. Val op met Digitale Toiletreclame en ons WoW Netwerk!

Digitale Toiletreclame

De voordelen van traditionele Toiletreclame in een digitaal jasje.

WoW Screens

Speciaal voor de meest toonaangevende horecagelegenheden.

"Wij zijn erg tevreden over de samenwerking met Altermedia. Onze contactpersoon is altijd erg enthousiast en denkt mee als we een nieuwe campagne willen starten”

Janis Scialó
Recruiter bij 2Contact in Haarlem

"Altermedia kwam met de goede oplossing om in een korte tijdsperiode in alle studentensteden onze doelgroep te bereiken op de locatie waar zij zich vrij prettig voelen, horeca!"

Mark Janssen Daalen
Sportnieuws.nl

WAAROM DIGITAAL?

Met digitale reclame heb je de mogelijkheid om bewegend beeld te delen. Dit maakt DOOH een perfect verlengstuk voor je huidige mediamix.

Deze merken ondervonden de kracht van Digital Out-of-home

Altermedia Amac Toiletreclame WCreclame toiletmedia Washroom media
Altermedia Capabel Onderwijs Groep woW Screens Art Screens Digital Signage
Altermedia Coca Cola Chaudfontaine Toiletreclame Wcreclame Toiletmedia Washroom media

Meer weten over
digitale buitenreclame?