CULTUURLIEFHEBBER

Bereik cultuurliefhebbers via Altermedia

Bovengemiddelde interesse in kunst, literatuur en Toneel

Zeer gericht met de juiste locatiekeuze

Zowel analoge als digitale media-opties

De cultuurliefhebber! Een doelgroep die zich het best laat omschrijven als trendy, outgoing en maatschappelijk betrokken. Mensen die met een open mind in de wereld staan en de kunst en cultuur een warm hart toedragen. Met ons grote nationale locatienetwerk kunnen wij perfect selecteren op locaties waar deze doelgroep bovengemiddeld komt. Een van de bekendste namen binnen ons netwerk waar deze “bewuste consument” komt zijn de vestigingen van Bagels & Beans. Bij Bagels & Beans gelooft men dat gezond, duurzaam en lekker perfect samen gaan.

CULTUURLIEFHEBBER

Bereik cultuurliefhebbers via Altermedia

Bovengemiddelde interesse in kunst, literatuur en Toneel

Zeer gericht met de juiste locatiekeuze

Zowel analoge als digitale media-opties

De cultuurliefhebber! Een doelgroep die zich het best laat omschrijven als trendy, outgoing en maatschappelijk betrokken. Mensen die met een open mind in de wereld staan en de kunst en cultuur een warm hart toedragen. Met ons grote nationale locatienetwerk kunnen wij perfect selecteren op locaties waar deze doelgroep bovengemiddeld komt. Een van de bekendste namen binnen ons netwerk waar deze “bewuste consument” komt zijn de vestigingen van Bagels & Beans. Bij Bagels & Beans gelooft men dat gezond, duurzaam en lekker perfect samen gaan.

Via welke mediakanalen bereik je cultuurliefhebbers?

CASE: VPRO CINEMA

De grootste, meest complete Nederlandstalige website over film én series, boordevol recensies, interviews, video’s en verslagen van de belangrijkste filmfestivals in binnen- en buitenland. Een perfecte campagne voor cultuurliefhebbers dus!

VPRO cinema adverteerde bij ons via het Toiletreclame netwerk in toonaangevende horeca- en bioscooplocaties.
“Onze samenwerking met Altermedia is erg fijn. Ons contactpersoon is vriendelijk, reageert snel en denkt mee. Samen met Altermedia weten wij onze doelgroep goed te bereiken en dit zien we dan ook terug in onze verkoopcijfers.”
Lola de Winter, Marketeer
Stadstheater Zoetermeer
“Voor de Eurekaweek hebben we onze studentencampagne via Altermedia laten lopen en hij was erg succesvol! We zagen in een korte tijd een groot aantal studenten wat gebruik heeft gemaakt van de korting”
Maaike Baas, Junior Marketeer
4. Luxor Rotterdam

Deze merken hebben cultuurliefhebbers bereikt

Altermedia Make It Jazz Festival Toiletreclame WCreclame Toiletmedia Washroom media
Altermedia  Chass? theater Colour Purple Wcreclame Toiletmedia Washroom media
Altermedia Flint Theater Wcreclame Toiletmedia Washroom media

Advies nodig over
hoe u de cultuurliefhebber
zo effectief mogelijk kunt bereiken?