JONGVOLWASSENEN
Jongvolwassenen bereik je via Altermedia
49,8% (indoor)bereik in de doelgroep 16 tot 24 jarigen
Tijdens de vrijdagmiddagborrel en zakenlunch
Zowel Indoor als Outdoor bieden wij verschillende mogelijkheden om zichtbaar te zijn voor de leeftijdsgroep 16 tot 24 jarigen. Een ambitieuze en gemotiveerde doelgroep en uitermate interessant voor adverteerders. De studie komt ten einde, carrière begint en het echte uitgaan wordt steeds vaker ingeruild voor een vrijdagmiddagborrel met collega’s, etentje met de partner of een bezoekje aan de bioscoop. Met een zeer nauwkeurige selectie van de juiste indoorlocaties bereiken wij deze vaak hoogopgeleide en interessante doelgroep.
JONGVOLWASSENEN
Jongvolwassenen bereik je via Altermedia
38,4% (indoor)bereik in de doelgroep 20 tot 35 jarigen
Tijdens de vrijdagmiddagborrel en zakenlunch
Zowel Indoor als Outdoor bieden wij verschillende mogelijkheden om zichtbaar te zijn voor de leeftijdsgroep 20 tot 25 jarigen. Een ambitieuze en gemotiveerde doelgroep en uitermate interessant voor adverteerders. De studie komt ten einde, carrière begint en het echte uitgaan wordt steeds vaker ingeruild voor een vrijdagmiddagborrel met collega’s, etentje met de partner of een bezoekje aan de bioscoop. Met een zeer nauwkeurige selectie van de juiste indoorlocaties bereiken wij deze vaak hoogopgeleide en interessante doelgroep.
Waarmee bereikt Altermedia Jongvolwassenen?
Onderzoek toont substantieel bereik Jongvolwassenen
Intomart GfK heeft een grootschalig onderzoek uitgevoerd naar het bereik van ons netwerk in de diverse doelgroepen. Dit geeft een goed inzicht in zowel het bereik als de gemiddelde contactfrequentie op twee- en vierweekse basis. In dit onderzoek wordt ook het bereik in de doelgroep 20 tot 35 jaar gerapporteerd. Het hele rapport kunt u hier downloaden.
