VOLWASSENEN
De Mid-Career Professional bereik je via Altermedia
Tot wel 35,1% (indoor)bereik in de doelgroep 25 tot 40 jarigen
Koopkrachtige doelgroep van meestal tweeverdieners
De doelgroep 25 tot 40 jaar zijn de eerste fase van hun persoonlijke en maatschappelijke ontwikkeling voorbij. Men beschikt inmiddels over meer werkervaringen en is vaak al doorgegroeid in zijn of haar functie en ook het persoonlijke leven ziet er iets anders uit. Een koopkrachtige, hoogopgeleide doelgroep van (vaak) tweeverdieners. 56,6% van deze doelgroep woont samen of is getrouwd en 31% gaat minimaal tweemaal per jaar op vakantie en zit zakelijk bovengemiddeld op de weg. Wij bieden diverse mogelijkheden waarmee wij deze interessante doelgroep bereiken.
VOLWASSENEN
De Mid-Career Professional bereik je via Altermedia
Tot wel 35,1% (indoor)bereik in de doelgroep 25 tot 40 jarigen
Koopkrachtige doelgroep van meestal tweeverdieners
De doelgroep 25 tot 40 jaar zijn de eerste fase van hun persoonlijke en maatschappelijke ontwikkeling voorbij. Men beschikt inmiddels over meer werkervaringen is vaak al doorgegroeid in zijn of haar functie en ook het persoonlijke leven ziet er iets anders uit. Een koopkrachtige, hoogopgeleide doelgroep van (vaak) tweeverdieners. 56,6% van deze doelgroep woont samen of is getrouwd en 31% gaat minimaal 2 maal per jaar op vakantie en zit zakelijk bovengemiddeld op de weg. Wij bieden diverse mogelijkheden waarmee wij deze interessante doelgroep bereiken.
Bereik deze doelgroep met onze mediakanalen
Indoor bereik onder volwassenen
Intomart GfK heeft een grootschalig onderzoek uitgevoerd naar het bereik van ons netwerk in de diverse doelgroepen. Dit geeft een goed inzicht in zowel het bereik als de gemiddelde contactfrequentie op twee- en vierweekse basis. In dit onderzoek wordt ook het bereik in de doelgroep 25 tot 40 jaar gerapporteerd. Het hele rapport kunt u hier downloaden.

“Altermedia levert kwaliteit op het gebied van OOH media. Door mee te denken met de klant, goed contact en snel schakelen is er altijd sprake van maatwerk.”
Michel de Vries, Marketing & Sales
Holland Casino Groningen en Leeuwarden
Deze merken hebben volwassenen bereikt
