Jonge gezinnen
Jonge gezinnen bereik je met Altermedia!
Jonge gezinnen
Jonge gezinnen bereik je met Altermedia!
Jonge gezinnen met kinderen zijn een interessante doelgroep. Iedereen kent de hectiek van een jong gezin. Er moeten continu aankoopbeslissingen gemaakt worden variërend van dagjes uit tot het merk van de nieuwe schooltas. Deze jonge gezinnen maken een steeds groter deel uit van het nationale bioscoopbezoek. Uiteraard rondom de kinderfilms, maar ook in de avond, bereiken we de jonge ouders als die er even samen tussenuit zijn.
Toiletreclame
Al jaren bieden wij een enorm netwerk aan toiletreclamepanelen in horecalocaties, bioscopen, cafés en restaurants. Een perfecte gelegenheid om de doelgroep te bereiken.
Digitale toiletreclame
De moderne, digitale variant van toiletreclame biedt een unieke vorm van adverteren, waarmee ook op datum en tijd gevarieerd kan worden. Alle pluspunten van toiletreclame maar dan met de voordelen van digitaal.
Spiegelstickers
Een verrassend medium voor een perfect contactmoment. Een grappige, opvallende Spiegelsticker zorgt gelijk voor interactie met de doelgroep.
Jong gezinnen bereik je met:
Intomart GfK Toiletreclame bereiksonderzoek
Pakketten kunnen vanaf 50 panelen/screens worden ingezet. Bij maximale pakketafname geldt:
1500 vlakken (1300 analoog, 200 digitaal)
Netto bereik van 15,9% per 2 weken
Een CPM van €17,73
“Wij maken al een tijd gebruik van Toiletreclame van Altermedia en merken dat dit een erg geschikt middel is om op lokale plekken onze doelgroep te bereiken. Wij zien gelijk toename in de kaartverkoop van de voorstellingen waarmee wij adverteren. Altermedia denkt mee, reageert snel en zorgt voor mooie resultaten.”
Lotte van Gaalen, Marketeer
Stadstheater Zoetermeer
“Wij hebben gekozen voor spiegelstickers om op een leuke manier nog meer impact te maken. Het combineren van doelgroepen kan zowel heel breed voor een groot bereik, maar ook heel specifiek. Dat maakt het medium nog interessanter!”
Isabelle Snuverink
Mediacom
‘’Via Altermedia hebben wij onze doelgroep middels gerichte targeting kunnen vinden en bereiken. Het resultaat van de campagne was zoals gewenst en de samenwerking met Altermedia hebben wij als proactief en positief ervaren.’’
Wieger Sturm, Brand manager
Playtika
Deze merken hebben jonge gezinnen bereikt
Advies nodig over hoe u jonge gezinnen
zo effectief mogelijk kunt bereiken?
zo effectief mogelijk kunt bereiken?