JONGE GEZINNEN

Bereik jonge gezinnen via Altermedia

De bioscoop is het ideale platform voor gezinnen met kinderen

Zowel digitale als analoge toiletreclame

Jonge gezinnen met kinderen zijn een interessante doelgroep. Iedereen kent de hectiek van een jong gezin. Er moeten continu aankoopbeslissingen gemaakt worden variërend van de frisdrank in de koelkast tot het merk van de nieuwe schooltas. Deze jonge gezinnen maken een steeds groter deel uit van het nationale bioscoopbezoek. Uiteraard rondom de kinderfilms, maar ook in de avond, bereiken we de jonge ouders als die er even samen tussenuit zijn.

JONGE GEZINNEN

Bereik jonge gezinnen via Altermedia

De bioscoop is het ideale platform voor gezinnen met kinderen

Zowel digitale als analoge toiletreclame

Jonge gezinnen met kinderen zijn een interessante doelgroep. Iedereen kent de hectiek van een jong gezin. Er moeten continu aankoopbeslissingen gemaakt worden variërend van de frisdrank in de koelkast tot het merk van de nieuwe schooltas. Deze jonge gezinnen maken een steeds groter deel uit van het nationale bioscoopbezoek. Uiteraard rondom de kinderfilms maar ook in de avond bereiken we de jonge ouders die er even samen tussenuit zijn met de kinderen bij de oppas of grootouders.

Via welke mediakanalen bereik je jonge gezinnen?

Toiletreclame

Toiletreclame is uniek en het enige mediumtype binnen het Out-of-Home segment met 100% selectiviteit op Man/Vrouw gecombineerd met een langdurig 1-op-1 contact. Met een nationaal netwerk van meer dan 1.200 locaties in ruim 70 steden bieden wij alle mogelijkheden voor doelgroep en geografische selectiviteit. Dit lange contactmoment en de hoge mate waarin u doelgroepselectief kunt adverteren maken Toiletreclame een OOH medium met kenmerken van een tijdschrifttitel.

Digitale toiletreclame

U kent de unieke kwaliteiten van Toiletreclame; lang en intensief contactmoment en zeer doelgroepselectief. Digitale toiletreclame heeft deze zelfde unieke eigenschappen maar voegt daar nog een aantal zaken aan toe. Zo is timing niet meer gebonden aan een campagneperiode maar kan worden gekoppeld aan tijdstip en externe (data)factoren zoals bijvoorbeeld temperatuur. Dit geldt ook voor uw creatie. Creatief is meer mogelijk en de uiting kan conditioneel worden afgestemd.

Intomart GfK Toiletreclame bereiksonderzoek

Intomart GfK heeft een grootschalig onderzoek uitgevoerd naar het bereik van ons netwerk in de diverse doelgroepen. Dit geeft een goed inzicht in zowel het bereik als de gemiddelde contactfrequentie op twee- en vierweekse basis. Dit onderzoek geeft uitgebreid inzage in diverse leeftijdscategorien binnen de leeftijd van 13 tot 49 jaar.

Deze merken hebben jonge gezinnen bereikt

Altermedia Gemeente Eindhoven WCreclame toiletmedia Washroom media
Altermedia Extrema Outdoor Mandala Toiletreclame Wcreclame Toiletmedia Washroom media
Altermedia KINO Rotterdam Toiletreclame WCreclame Toiletmedia Washroom media

Meer weten
over het bereiken
van jonge gezinnen?