Jongeren
Moeilijk bereikbaar? Niet bij ons!
Jongeren
Moeilijk bereikbaar? Niet bij ons!
Het mediagebruik van jongeren is enorm divers en daarmee zijn zij erg moeilijk te bereiken. Hoe digitaal hun wereld ook is, zij gaan nog steeds naar school, de bioscoop en de kroeg. Vriendinnen spreken nog steeds af om onder het genot van een cappuccino bij te kletsen en studenten zijn nog steeds lid van een studentenvereniging. Kortom; ook de jongeren en studenten leven in de gewone offline wereld en in die échte wereld vinden wij de perfecte plekken om hen te bereiken!
Toiletreclame
Al jaren bieden wij een enorm netwerk aan toiletreclamepanelen in horecalocaties, bioscopen, cafés en restaurants. Een perfecte gelegenheid om de doelgroep te bereiken.
Digitale toiletreclame
De moderne, digitale variant van toiletreclame biedt een unieke vorm van adverteren, waarmee ook op datum en tijd gevarieerd kan worden. Alle pluspunten van toiletreclame maar dan met de voordelen van digitaal.
WoW Screens
Meer dan alleen een reclamezuil! De rustigere advertenties en de plaatsing van de WoW Screens zorgen voor een minder opdringerige benadering die toch zeer aanwezig is.
Spiegelstickers
Een verrassend medium voor een perfect contactmoment. Een grappige, opvallende Spiegelsticker zorgt gelijk voor interactie met de doelgroep.
PlusVilt
Een prachtige vorm van “subliminal” advertising. Stand-alone in te zetten maar ook een ideale combinatie met Toiletreclame voor de realisatie van extra contacten met de aanwezige doelgroep.
Jongeren bereik je met:
Gigantisch bereik onder jongeren
Pakketten kunnen vanaf 50 panelen/screens worden ingezet. Bij maximale pakketafname geldt:
2000 vlakken (1700 analoog, 300 digitaal)
Netto bereik van 26,8% per twee weken
Een CPM van €15,48
“Bij Yobbers geloven wij in Toiletreclames aangezien wij ervaren dat de interactie met de content sterker is dan veel andere offline media.”
Brandon Teuben
Yobbers
‘’Als uitzendorganisatie zien wij positieve resultaten terug in de herkenning en de overdracht van onze communicatieboodschap. Toiletreclame (in bioscopen en horeca) biedt de mogelijkheid om op impactvolle wijze met onze talenten, middels een opvallend en lang contactmoment, te communiceren.’’
Michel Tiggelman, Media manager
Randstad Groep
‘’Toiletreclame past perfect in onze mediamix, aanvullend op onze eigen mediakanalen (online, radio en tv). Ideaal om in de horecagelegenheden zichtbaar te zijn, waarin de aandacht voor de uiting groot is. De campagne heeft een mooi gewenst effect gehad, met name onder de doelgroep jongeren.’’
René Naus, marketingspecialist
L1
Deze merken hebben jongeren en studenten bereikt
Advies nodig over hoe u jongeren
zo effectief mogelijk kunt bereiken?