HORECANETWERK
Altermedia biedt het grootste medianetwerk binnen de horeca
46% van het tweewekelijkse horecabezoek vindt plaats in onze locaties
Selectiviteit op type locatie, type doelgroep en geografische ligging
60% van het horecabezoek in vier weken vindt plaats in onze locaties
Ons horecanetwerk is uniek in zijn omvang en veelzijdigheid. Het netwerk omvat ruim 1.200 bestaande uit; grand cafés, cafés en studentensociëteiten. Maar ook restaurants, eetcafés en leuke lunchgelegenheden. U bereikt de doelgroep dus niet alleen tijdens het uitgaan maar ook tijdens het winkelen, een zakelijke lunch, romantisch diner of de vrijdagmiddagborrel met collega’s. Voeg daar een perfecte nationale spreiding aan toe met aanwezigheid in alle grote steden en je kunt met recht spreken van een uniek horecanetwerk.
HORECA NETWERK
Altermedia biedt het grootste medianetwerk binnen de horeca
46% van het tweewekelijkse horecabezoek vindt plaats in onze locaties
Selectiviteit op type locatie, type doelgroep en geografische ligging
60% van het horecabezoek in vier weken vindt plaats in onze locaties
Ons horecanetwerk is uniek in zijn omvang en veelzijdigheid. Het netwerk omvat ruim 1.200 bestaande uit; grand-cafés, cafés en studentensociëteiten. Maar ook restaurants, eetcafés en leuke lunchgelegenheden. U bereikt de doelgroep dus niet alleen tijdens het uitgaan maar ook tijdens het winkelen, een zakelijke lunch, romantisch diner of de vrijdagmiddagborrel met collega’s. Voeg daar een perfecte nationale spreiding aan toe met aanwezigheid in alle grote steden en je kunt met recht spreken van een uniek horecanetwerk.
Adverteren met onze mediakanalen in de horeca

Meer dan de helft van het 4-weekse horecabezoek komt bij ons
Intomart GfK heeft een grootschalig onderzoek uitgevoerd naar het bereik van ons netwerk in de diverse doelgroepen. Dit geeft een goed inzicht in zowel het bereik als de gemiddelde contactfrequentie op twee- en vierweekse basis. Het onderzoek laat ook zien dat het aandeel bezoekers in onze locaties ten op zichtte van het totale bezoek 46% is op basis van 2 weken en op zelfs 60% op basis van 4 weken! Het hele rapport kunt u hier downloaden.

Deze merken adverteerden in ons horecanetwerk
