Search
Close this search box.
horeca 2
Website AM doelgroep 1920x1080 – 4
Website AM doelgroep 1920x1080 – 2

Horecanetwerk

Het grootste medianetwerk binnen de horeca

Website AM - 1080x1080 - studenten – 3
Website AM - 1080x1080 - horeca – 1
Website AM - 1080x1080 - horeca – 2

Horecanetwerk

Het grootste medianetwerk binnen de horeca

Ons horecanetwerk is uniek in zijn omvang en veelzijdigheid. Het netwerk omvat ruim 1.200 bestaande uit; grand cafés, cafés en studentensociëteiten. Maar ook restaurants, eetcafés en leuke lunchgelegenheden. U bereikt de doelgroep dus niet alleen tijdens het uitgaan maar ook tijdens het winkelen, een zakelijke lunch, romantisch diner of de vrijdagmiddagborrel met collega’s. Voeg daar een perfecte nationale spreiding aan toe met aanwezigheid in alle grote steden en je kunt met recht spreken van een uniek horecanetwerk.
Adverteren met onze mediakanalen in de horeca
Toiletreclame
Digitale toiletreclame
WoW Screens
Spiegelstickers
PlusVilt
Toiletreclame
Al jaren bieden wij een enorm netwerk aan toiletreclamepanelen in horecalocaties, cafés en restaurants. Een perfecte gelegenheid om de doelgroep te bereiken.
Digitale toiletreclame
De moderne, digitale variant van toiletreclame biedt een unieke vorm van adverteren, waarmee ook op datum en tijd gevarieerd kan worden. Alle pluspunten van toiletreclame maar dan met de voordelen van digitaal.
WoW Screens
Meer dan alleen een reclamezuil! De rustigere advertenties en de plaatsing van de WoW Screens zorgen voor een minder opdringerige benadering die toch zeer aanwezig is.
Spiegelstickers
Een verrassend medium voor een perfect contactmoment. Een grappige, opvallende Spiegelsticker zorgt gelijk voor interactie met de doelgroep.
PlusVilt
Een prachtige vorm van “subliminal” advertising. Stand-alone in te zetten maar ook een ideale combinatie met Toiletreclame voor de realisatie van extra contacten met de aanwezige doelgroep.
Adverteren met onze mediakanalen in de horeca
Altermedia IconT Estwit tpWegeIreecome

Meer dan de helft van het 4-weekse horecabezoek komt bij ons

Intomart GfK heeft een grootschalig onderzoek uitgevoerd naar het bereik van ons netwerk in de diverse doelgroepen. Dit geeft een goed inzicht in zowel het bereik als de gemiddelde contactfrequentie op twee- en vierweekse basis. Het onderzoek laat ook zien dat het aandeel bezoekers in onze locaties ten op zichtte van het totale bezoek 46% is op basis van 2 weken en op zelfs 60% op basis van 4 weken! Het hele rapport kunt u hier downloaden.

Deze merken adverteerden in ons horecanetwerk

Footer Horeca
Advies nodig over hoe u zo effectief mogelijk in de horeca kunt adverteren?