WINKELPUBLIEK

Kom onder de aandacht van het winkelend publiek

Zorgvuldig gekozen horecalocaties die overdag worden bezocht

Deze locaties zijn gelegen in drukke winkelgebieden

Gezellige lunchgelegenheden om het funshoppen even te onderbreken

Funshoppers bereikt u via Altermedia. Wij hebben een speciaal netwerk samengesteld van zorgvuldig gekozen locatie welke overdag geopend zijn en gelegen zijn in de drukke winkelgebieden. Gezellige grand cafés of lunchgelegenheden om onder het genot van een broodje en lekkere koffie even bij te komen van een intensieve dag winkelen. Een ideaal netwerk waar de doelgroep kan worden aangesproken in een relaxte en kwalitatieve omgeving.

WINKELPUBLIEK

Kom onder de aandacht van het winkelend publiek

Zorgvuldig gekozen horecalocaties die overdag worden bezocht

Deze locaties zijn gelegen in drukke winkelgebieden

Gezellige lunchgelegenheden om het funshoppen even te onderbreken

Funshoppers bereikt u via Altermedia. Wij hebben een speciaal netwerk samengesteld van zorgvuldig gekozen locatie die overdag geopend zijn en gelegen zijn in de drukke winkelgebieden. Gezellige grand-cafés of lunchgelegenheden om onder het genot van een broodje en lekker koffie even bij te komen van een intensieve dag winkelen. Een ideaal netwerk waar de doelgroep kan worden aangesproken in een relaxte en kwalitatieve omgeving.

Waarmee bereikt Altermedia het winkelpubliek?

Intomart GfK Toiletreclame bereiksonderzoek

Intomart GfK heeft een grootschalig onderzoek uitgevoerd naar het bereik van ons netwerk in de diverse doelgroepen. Dit geeft een goed inzicht in zowel het bereik als de gemiddelde contactfrequentie op twee- en vierweekse basis. Dit onderzoek geeft uitgebreid inzage in diverse leeftijdscategorien binnen de leeftijd van 13 tot 49 jaar.

Deze merken hebben het winkelpubliek bereikt

Altermedia De Bijenkorf Schiphol Hotel Shuttle Taxireclame
Altermedia GemeenteAmsterdam WCreclame toiletmedia Washroom media
Altermedia De Bijenkorf Schiphol Hotel Shuttle Taxireclame

Advies nodig over
hoe u het winkelpubliek
zo effectief mogelijk kunt bereiken?