OUT OF HOME ADVERTEREN

Adverteren met een zeer snelle bereiksopbouw
Onder Out of Home adverteren vallen alle reclame-uitingen welke buitenshuis geplaatst worden. Traditioneel omvat dit alles, van billboards tot bushokjes, taxi’s, vrachtwagens en alles daartussenin. Als je een advertentie buiten je huis ziet (en je zit niet op je mobiel!), dan kijk je waarschijnlijk naar een soort OOH-advertentie. Meestal gaat het om plaatsen in de openbare ruimte die zichtbaar zijn vanaf de openbare weg of waar veel bezoekers of voorbijgangers zijn.
Naamsbekendheid genereren
Out of Home adverteren heeft een zeer snelle bereiksopbouw. Het doel is vaak naamsbekendheid genereren of een campagne onder de aandacht brengen. Met Out of Home kun je advertenties aanpassen op dagen, periodes, locaties en doelgroepen. Wil je je richten op studenten? Dan het kan bereik vergroot worden door het plaatsen van campagnes op locaties waar studenten vaak te vinden zijn. Denk aan de Universiteit of verschillende horecagelegenheden.
Oud en vertrouwd
Volgens de Edelman Trust barometer zegt in 2018 maar liefst 33% van de Nederlanders het vertrouwen te hebben verloren in social media. Slechts een magere 19% vertrouwt het medium nog en dat beïnvloedt de effectiviteit van reclame. Out of Home daarentegen gaat als een speer. Ruim de helft van de consumenten (56%) vertrouwt dit medium. Daar kun je je voordeel mee doen!


Maar...

Oud en vertrouwd
Volgens de Edelman Trust barometer zegt in 2018 maar liefst 33% van de Nederlanders het vertrouwen te hebben verloren in social media. Slechts een magere 19% vertrouwt het medium nog en dat beïnvloedt de effectiviteit van reclame. Out of Home daarentegen gaat als een speer. Ruim de helft van de consumenten (56%) vertrouwt dit medium. Daar kun je je voordeel mee doen!

Maar...
DATA OVERWINT!
Volgens Peter Wiegman van Outreach gaat data ook een steeds belangrijkere rol spelen in de out-of-home branche. Data gedreven OOH campagnes leveren meer zichtbaar resultaat op. Meten is weten, wordt dat ook wel genoemd.
Om deze reden zijn wij in 2019 begonnen met het live tracken van onze vrachtwagenvloot. Wanneer je een Vrachtwagenreclame campagne bij ons boekt, ontvang je een dashboard met alle data omtrent jouw campagne!
Ontdek onze Out of Home mediakanalen!
Twijfel je over welk mediakanaal voor u relevant is? Kijk dan eens bij onze Indoor en Outdoor mogelijkheden binnen Out of Home adverteren voor meer informatie.
Digital Out of Home
We leven in gouden tijden voor DOOH, aldus Adformatie. Opvallende uitingen in openbare ruimtes kunnen door uw doelgroep niet genegeerd, geblokt of weggeklikt worden. Voeg daar digitale elementen aan toe, en ze zijn helemaal niet meer te missen.
Ontdek de voordelen van DOOH!

Digital Out of Home
We leven in gouden tijden voor DOOH, aldus Adformatie. Opvallende uitingen in openbare ruimtes kunnen door uw doelgroep niet genegeerd, geblokt of weggeklikt worden. Voeg daar digitale elementen aan toe, en ze zijn helemaal niet meer te missen.
Ontdek de voordelen van DOOH!
